Body Transformation Challenge, Блог

Body Тransformation Сhallenge – какво, как и защо?

Ако ме следваш в социалните мрежи, вече си чувала за моето ново предизвикателство. Body transformation challenge е вдъхновено от всички вас, с които сме си говорили, за това колко трудно е да се поддържа добра физическа форма.


Всяка от нас среща своите ежедневни трудности. Истината е, че времето ни е все по- скъпо и все повече не стига. След много разговори с жени, в различно положение, обобщих няколко основни проблема :
– нямам време за фитнес
– нямам време да приготвям храна
– не умея да гладувам
– не харесвам вкуса на нискокалоричните и супер храните

И така, вдъхновена от тези проблеми- потърсих решенията. Реших да създам Body transformation challenge , където да открия отговор на тези проблеми за всички нас. Както предполагам знаеш от предните ми постове, аз използвах няколко трикове за сваляне, след раждането. 3 месеца по- късно резултатът е 12 свалени килограма (остават още 9 до “приличния” резултат от преди да забременея и още 14 до мечтаният) и десетки сантиметри , свалени от талията и ханша. Реших , че моментът е идеален, да направя едно мини реалити, в което да се опитам да намеря решение за най- популярните спънки, по пътя на красивото тяло.

Често си говоря с майки, които нямат помощ и не могат да оставят бебенцата си , за да идат на фитнес. Ако не си майка, не знаеш – но е трудно да откриеш доброволец за 3 пъти по 2 часа, на седмична база. От друга страна в 95% от фитнес залите няма детски център , в който да оставиш и по- голямо дете, а за колички в залата- не може и дума да става.

Жените, които пък ходят на работа ( майки или не) трябва да стават в 6 , за да идат на фитнес, казвам го от опит и аз съм била в тази ситуация. От друга страна, дори и да пожертваш уикенда и единственото си свободно време , няма да можеш да получиш впечатляващи резултати с тренировки, само два дни седмично.

Мъката не спира до тук… за съжаление ,за красиво и хармонично тяло, най- важна е храната. Тренировките са важни, но са едва 10% от цялото нещо. Едва ли има човек, който не знае за високата цена (буквално) на диетичната и здравословната храна. Често се замислям по темата : как ли жените са поддържали форма, без да са изпълнителни директори на големи предприятия? А вкусът… е проблем.

Аз самата не обичам доста неща – смутита изобщо не докосвам, не ям годжи бери, мисълта за чия ме кара да настръхвам, а някой от популярните зеленчуци, като домати например- Хич не ги обичам. Въпреки това съм била слаба през по- голямата част от живота си и винаги съм намирала начин, да не остана гладна. Аз обаче не съм специалист и не бих рискувала нечие здраве, с моите аматьорски предложения. Затова реших да комбинирам най- често срещаните проблеми, които една дама среща , по пътя към мечтаната фигура, в Body transformation challenge,като открия професионален помощник.

Идеята на Body transformation challenge е да покаже две различни фази на битката за перфектна фигура. Първата е отслабването. Това е фазата, в която се намирам сега. Проблемите с рязкото сваляне на килограми са два основни – увисването и задържането на темпото. За увисването си трябват тренировки, но за съжаление фитнесът остава мираж за мен и продължавам с тренировки у дома, като съм решила да ги направя максимално интензивни.

Вторият проблем е доста по- сложен. Когато започнете да гладувате, тялото от начало се подчинява и започвате да топите с бърза скорост. Впоследствие обаче вашия организъм, започва да усеща глада като недостиг и да “пести”. Когато вие не тренирате започвате да чистите мускули, вместо мазнини, тъй като тялото разпознава мазнините като ценни, а мускулите като нещо ненужно. Тоест отново са необходими тренировки , но балансирано хранене.

5-6 хранения на ден за мен са нещо непосилно. Та аз едва измислям менюто ни за вечеря! А и никак не ми се ядат някакви пюренца и екзотични гозби. Най- голямото предизвикателство за мен беше храненето, докато не открих Гери в Instagram.

Гери развива свой собствен блог в платформата, в който споделя съвети от личен опит, свързани с хранене и тренировки. Сред нейните снимки видях семпли и вкусни салати, идеи за бързи и “приемливи” десерти, както и идеи за тренировка с моя ластик от Body Goals club. Можеш да я разгледаш @gerrysfitplace .

Гери ще ми помогне с моята трансформация. Тя ще създаде за мен хранителен и тренировъчен режим , съобразен с моите изисквания и физическо състояние и много скоро всички вие ще можете да видите , както планът- така и осъществяването му и резултатите.

Първоначалната идея на Body transformation challenge беше да продължи 3 седмици до месец, като мини реалити в моите профили във Facebook & Instagram. Гери обаче ме убеди, че са необходими поне 2 месеца, така че ще направя предизвикателството до 15 септември. Още следващата седмица, очаквай началото като пост с препоръките на Гери – тук в блога и моето изпълнение на нейните задачи, на стори в профилите ми. Само че това не е всичко от Body transformation challenge!

Забрави ли? Има и фаза 2- наричам я основно орелефяване. Не всички дами, които ме четат, са в моето положение – родили и без време за фитнес. Много дами се радват на тренировки в зала, но нямат време за готвене. В същото време тези дами са слаби, но имат нужда от изваени мускулу и по- олеснен режим на хранене. Аз и на тях искам да съм полезна! Затова забърках и сестра ми в това предизвикателство. Но каква е нейната роля… to be continued 🙂

Поздрави,

Е.

Р.S.: Докато чаках продължението на тази статия, с поясненията за фаза 2 и какво точно ще накарам сестра ми, да направи – можеш да разгледаш тази статия с най- популярните диети за изминалата година. href=“https://grifa.bg/bg/trending/top-10-na-dietite-za-2019″ rel=“noopener“ target=“_blank“>Топ 10 на диетите за 2019

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *